CHIPTUNING / POWERBOX dla samochodów osobowych

Modyfikacja oprogramowania w sterowniku ECU silnika lub przyłączenie dodatkowego PowerBoxa.Wybierz markę, model i typ silnika – sprawdź o ile zwiększy się moc silnika w Twoim aucie.

KAtalog PARAMETRÓW SILNIKÓW

Wybierz markę
  • Alfa Romeo Alfa Romeo
  • Aston Martin Aston Martin
  • Audi Audi
  • Bentley Bentley
  • BMW BMW
  • Cadillac Cadillac
  • Chevrolet Chevrolet
  • Chrysler Chrysler
  • Citroen Citroen
  • Dacia Dacia
  • Dodge Dodge
  • Ferrari Ferrari
  • Fiat Fiat
  • Ford Ford
  • Honda Honda
  • Hyundai Hyundai
  • Infiniti Infiniti
  • Isuzu Isuzu
  • Iveco Iveco
  • Jaguar Jaguar
  • Jeep Jeep
  • Kia Kia
  • Lamborghini Lamborghini
  • Lancia Lancia
  • Land Rover Land Rover
  • Lexus Lexus
  • MAN MAN
  • Maserati Maserati
  • Mazda Mazda
  • Mercedes Mercedes
  • MG MG
  • Mini Mini
  • Mitsubishi Mitsubishi
  • Nissan Nissan
  • Opel Opel
  • Peugeot Peugeot
  • Porsche Porsche
  • Range Rover Range Rover
  • Renault Renault
  • Rolls Royce Rolls Royce
  • Saab Saab
  • Seat Seat
  • Skoda Skoda
  • Smart Smart
  • SsangYong SsangYong
  • Subaru Subaru
  • Suzuki Suzuki
  • Toyota Toyota
  • Volkswagen Volkswagen
  • Volvo Volvo

Chcesz wiedzieć więcej?

W rezultacie modyfikacji auto jest przyjemniejsze do codziennego użytkowania. W przypadku silników TurboDiesla – zużycie paliwa delikatnie spada. W ofercie posiadamy dwa rozwiązania podniesienia mocy, obie metody są bezpieczne dla silnika, wykorzystują konstrukcyjne rezerwy mocy, jakie pozostawił producent silnika.

ChipTuning

Modyfikacja oprogramowania w sterowniku ECU silnika. W większości aut przeprogramowanie odbywa się bezinwazyjnie, poprzez podłączenie programatora (KESS v3 / CMD Flash) do złącza diagnostycznego OBD2 w kabinie samochodu. Programator odczytuje zawartość sterownika ECU silnika i zapisuje na dysku twardym w laptopie. Odczytany program seryjny poddajemy specjalistycznej obróbce. Odpowiednio zmodyfikowany plik wgrywamy do sterownika silnika za pomocą tego samego programatora. Niektóre auta posiadają dość silne zabezpieczenia anty-tuningowe, które nie pozwalają na odczyt lub zapis programu poprzez złącze diagnostyczne OBD2. Wtedy konieczne jest wyjęcie sterownika z samochodu i podłączenie programatora do odpowiednich pinów na złączu sterownika ECU lub do padów wewnątrz sterownika. Seryjny program zawsze zachowujemy w bazie – w każdej chwili istnieje możliwość przywrócenia oryginalnych parametrów silnika.

Moduł PowerBox

Dodatkowy zewnętrzny sterownik instalowany wewnątrz komory silnika. Przyłączany jest za pomocą oryginalnych złącz producenta silnika do listwy CommonRail oraz do MapSensora. Opcja wybierana do samochodów nowych podczas okresu gwarancyjnego, ze względu na brak trwałej ingerencji do sterownika ECU silnika. Wybierając się na przegląd auta do Autoryzowanej Stacji Obsługi, moduł można w każdej chwili samodzielnie odłączyć, przywracając oryginalne parametry silnika, nie pozostawiając absolutnie żadnych śladów modyfikacji. Również w przypadku odsprzedaży auta – moduł można przenieść do innego auta (możliwa potrzeba zmiany złącz i oprogramowania).